Followers

29 October 2010

wedding kek Na 2

lets blog about my sis' wedding! the event took place on 29th October, a day after my birthday..
  
bangun pagi pas dengar 'siren polis+ambulan' kuat giler..sape2 sdare mare yg baca mesti tau ape bunyik tu..haha..sempat cuci muka n minum air je kot then terus kena buat mcm2 perkara..plese take note bahawa sy x mandi pagi pun..kena pegi pasar beli sotong n sayur nak masak utk org rewang then pegi kedai beli kain plastik nak buat alas org potong daging..dah 4x buat keje kawin tp bnda2 mcm ni msti misplaced so kena la beli baru..

then bile Busu Senah n Mak Cau sampai, kena ikut Busu Senah pegi beli fresh flowers n buah untk hantaran..memg selamba ulang alik pekan Merlimau satu hari..selamat la umah dekat je..jam da pukul 3.30pm baru la merasa peluang nak mandi..baru bukak air da kene ketuk pintu suwo cepat..makk aiihhh hangin la pulak...pas mandi kene buat ape ntah lg..adoiyaii..
 
dlm 7.30pm mandi lagi sb nak kena jd bridesmaid..kek Na nikah pas isya' kat Masjid Jame' Ar- Rahim Merlimau, Melaka..
 
Alhamdulillah SEKALI lafaz shj, kek Na dah jadi isteri kepada Syahril Hakim Mohamad Saufe..welcome to our family abg Akem!

courtesy from photographer*sam rais
*sob..sob..sedihnye..hati kosong time ni..kami rapat sb beza cuma 3 tahun..celebrate birthday mesti sama sb Kek Na [30 Okt]..pasni kena la celebrate sorang-sorang..uuuuwwaaaa

2 comments:

Dalina said...

yeahhh bahira lah yg paling lmbt mandi tp spnjg hr duk dlm kete ke pekan.
MILLION thanks to u dear!!!
insyaAllah nt kite celebret lagi same2 ok

bahirahyj said...

uhukk..uhukk..i love u sista!