Followers

18 March 2013

Wedding Amal

Amboi3x..nak dekat sebulan baru ade mase up entry review wedding Amal sampai pengantin pun sedih takde sape upload gambar beliau.. 

Time ni penat yg amat sb aku tak dpt halfday. dahla malam tu tak tidur sb packing brg. Dlm kol 4 lebih baru gerak dari Cheras. Then kene amik kek kat Bukit Serindit. Beli strawberry and anggur pulak. Me n my sis dah keras dlm keta. Maghrib baru sampai Merlimau. Terus siap-siap nak attend solemnization. Phewww..

Nikah: 1 Mac 2013
Majlis Perkahwinan: 2 Mac 2013
Tema: Pink & Hijau
Konsep: Lain dari yg lain

Gambar yg ade time nikah je sb time resepsi, aku tak pegang camera. Pastu sibuk rushing pegi KL. Pengantin pun muka sembap je sb menangis banyak sgt.. Oopss jgn kontroversi ye. Pengantin yg bitau sendiri. 
 Hantaran 9 dulang berbalas 9 dulang. Please enjoy the show!
 
tu diaa pengapit in action
 
 
family Mak Ndak with menantu lelaki
 
menunggu prince charming
3 out of 6 siblings :-)
  Hantaran pun aku sempat amik a few je.. Sb AFIQ dah sampai from Pekan. Dia pegi sane kemas umah sewa and letak barang so that bile kitorg pindah hari Ahad dah tak payah bawak brg banyak sgt.
 
 
 


 
 Ini pulak hantaran bride to groom. Pun aku tak amik semua. Oh nak dijadikan cerita, one of Amal's photographers time nikah is my engagement's photographer. Tapi Amy dah keje dgn company lain. Aduhai kecik betul Melaka. Pusing-pusing jumpe org yg same.huhu. Amy still ingat even aku bertunang 25 December 2010 :)
 
 
 

 

Semoga Allah memberkati kamu berdua dan dapat menempuhi asam garam hidup berumahtangga dgn baik dan saksama ;)
 

No comments: