Followers

14 April 2011

my answer

Finally after 3 days living in denial, I'd picked up the phone. At first, I dunno what to say. I put his call on loudspeaker with no reason. Maybe to kept the distance between me n him. Otak pulak fikir ape topic nak cakap. 17 minutes & 2 seconds. Macam lame tapi sebenarnya I wasn't listening at all. But of course he did mentioned the "magical words". Saya x mengharap pun perkataan tu.. Tapi saya memang nak perkara ni berakhir.

 xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Boleh la pulak ade satu no. muncul kat screen. 012-9209546. Bile angkat 8 sec, die letak. Patu die msg cakap salah no. Huhuhu ade lagi trick macam ni ea? Ingat da pupus ditelan zaman.hehee..

Sy pun msg AFIQ tapi malangnye bole pulak takde line. Lame gak la. ended msg delivered pukul 2am.
AFIQ, I know u read my blog 3-4 times each day (hahah awk yg bitau td) tapi esok jgn call sy tau. Sy still dalam keadaan blur.

Terima kasih di atas segala email anda..

p/s: tolong jgn lupe masuk meeting..tak sangka awk terjejas teruk mcm ni sekali :)

No comments: