Followers

27 July 2012

Berbuka = ?

Assalamualaikum fellow friends! 

I'm coming home
I'm coming home..
Tell the world I'm coming home

Merlimau, malam ni aku sampai~!

llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Tengok org lain rajin upload menu berbuka. Aku dah kawin tapi hidup time weekdays mcm org bujang..hahaha. Bile break fasting, usually aku tak makan banyak and tak makan makanan berat. Aku makan ape yg ade depan mata. Tapi last week berbuka kat umah Mertua, terkebil-kebil jugaklah kena suap nasi. Takpe.. Lain padang, lain belalang = Lain tempat, lain pengalaman :)

Hidup kat KL ni, makanan adalah isu penting. Harga mahal tapi bab rase, alahai sedih rasa hati... 1st pic, aku beli roti john on last Monday. What say u?


Ni pulak baru beli semalam..hurmm quite okay jugaklah presentation Roti John ni.. rase pun not bad.. kenyang sepertiga malam.. Menu for today tak tau lagi.. Lebih rase teruja nak balik jumpe suami.. AFIQ.. I CAN'T WAIT TO SEE U!

No comments: