Followers

30 November 2012

Byebye Nov2012

Hye readers!! November is leaving us so soon.. Ooowh I wish I could have more time to update my blog! November2012 is a so-not-good month to me. Sigh.. I get bored of attending wedding every weekend.huahuahuaa no la.. life is hectic and it makes me feel sooo tired and grumpy. In Nov I only have 4 posts??! Bad..This is really bad. *dang* 
one of the reason :'(
Last Monday bawak kereta pegi buat alignment and balancing. Hati sedih. tapi dalam masa yg sama tak tau nak lepaskan macam mane.. *dang* Haiilaaa nak buat camane, AYAH ku seorang yg kuat walaupun umur dah early 70's. Masih lagi nak drive sane sini pegi tengok org sakit end up kereta ini dapat tempias kesakitan. Waaaa ..UUwwaaaAaa...

Aku dengan muka tak malu terus amik EL then lepak umah Salwah story cerita terbaru dan ingat cerita lama..heheh sahabat yg selalu ada untuk aku.. thank u babe! Gerak balik KL dalam hujan lebat. Safely arrived dlm maghrib camtu. Ajak Iliyak pegi pasar malam and bought this..yummeehh


Yaahhooo finally this weekend is for both of us. Alhamdulillah. Kami akan berada di luar kawasan for our 6th Monthversary!! weeee~

Cuddling! 

Hugging!

Bergolek!

Berguling!


Ooohh married life is a path to heaven.. 
Allah dah janji kan? :) 

Hopefully December nanti manis je all the time.. *praying*

No comments: