Followers

31 January 2013

khabar angin

2nd service
Uishh lame pulak rasenye meninggalkan blog kesayangan aku nih..maaf la ye. Malaysia kan banyak public holiday maka tuan blog pun ingin merehatkan mata dari memandang skrin komputer. Eh aritu cuti lame korang pegi berjalan ke mana? aku balik Merlimau ari Khamis (Maulidur Rasul). Rindu giler dengan baby Hasya Durrani. Tapi boleh pulak tak teringat langsung nak amik gambar die!!! aaaaaaa!!! Automatik dengar je die nangis terus aku bangun and angkat die..hahaha! Ooppss aku memang obses dgn baby. That's why ada yg ingat aku dah pregnant..whhaattt!! ssooo ffuuunnnyy!!

Aku pun tak tau mcm mane cite pasal aku pregnant bole naik carta. Yg aku tau, cousin aku yg kahwin last Nov bunting pelamin. Alhamdulillah la sebab itu rezeki mereka. Duduk serumah bukan Long Distance Marriage mcm aku n AFIQ. Ade je yg LDM tapi pregnant. Itu rezeki masing-masing. Adakah kerana aku suka tekan butang 'LIKE' kat baju baby dlm Qisdayani Corner (online page kawan aku), maka diorang assume aku dah pregnant? hehe sebenarnya aku tengah cari rompers short sleeves utk baby Hasya Durrani.

Senang cite, korang tunggu je lah aku upload gambar UPT ade 2 line merah atau UPT yg tunjuk dah pregnant bape minggu.kui3x. Itu pun kalau AFIQ bagi upload la sebab benda tu kan ade najis (urine). Oopps sori kalau ada yg terasa.hahah! kasihan.
comel kasut ni..best!
Yup, badan aku dah berisi and I LOVE IT. Ramai yg tegur tapi hormon bahagia membuak keluar tak mampu eden nak menghalang. hihihi. Eh nak bitau satu benda, ada yg kata muka aku ni tak macam dah kahwin. Ade pakcik tu siap ingat aku ni student lagi.. Alhamdulillah. And malam tadi, manager tempat adik aku keje cakap aku cantik..teehehehe..
thanks suami

No comments: