Followers

15 January 2013

Makan kat Satay Willy!

Macam biaselah kan.. Bile dengan BASELISH mmg selalu ad-hoc. Hari ni sembang, esok terus jumpe. haha asalnya aku yg ajak Lin lepak minum sebab nak tunggu AFIQ sampai TBS dlm kol 11 lebih. Jija pulak nak ikut. Bile ade Jija, mestilah Eton pun kene ada! Kebetulan pulak Eton n Lin keje pagi.. Mak buyong mengidam nak makan satay, jom la kite beramai-ramai terjah Satay Willy kat Ramal Food Junction!

Aku dengan Lin sampai awal and terus cop meja sebab Aiman cakap, kalau lambat mmg kena berdiri tunggu meja kosong. Fuuhh..memula mmg tak ramai sgt, sekali tengok que kat Satay Willy memang bikin nangis. Aku dengan Lin mmg kelaparan tahap masuk angin dah..Pastu masing-masing tak tahu nak makan ape..cepat-cepat order satay pastu round cari makanan. Last-last Lin beli Pasta Seafood, aku amik Burger Bakar Abg Burn!
anak-anak Eton
amik gambar pun gigil
 

bungkus utk AFIQ
Tengok org dah tunggu table ade rasa kesian pulak.. Kami pun bangun and bergerak ke Putrajaya. Diorang memang nak teman aku sampai la AFIQ dah sampai TBS..hihi terharu :')

 
Bile call AFIQ, die jauh lagi sebab banyak roadblock pasal HKR12112.. Almost 12am baru die sampai TBS. Rasa mcm Kimi Raikkonen pulak time driving..hehee.. 


No comments: