Followers

18 January 2013

Fire in PINK!

Dah nak sampai another weekend still lagi nak bercerita pasal last weekend..haha pedulik! Pagi Sabtu dah berdering-dering telefon tapi cuaca masih sejuk maka kita turn on silent mode..heheh. MAMA suruh pegi melawat Tok Teh. This time kene admit kat IJN. Dlm 11 lebih baru keluar umah.. Ramainya polis atas jalanraya!! 

Rupenya waktu melawat ialah 12.30pm - 1.30pm. Me n AFIQ jalan-jalan pegi minum kat cafe. Iliyak pulak terus on wifi and stay kat lobby. Kat cafe terjumpe Be Wan & family! Yup my cousin yg hidup dalam LDM almost 5 years..
   

tak boleh rotate daa




Tak nak letak gambar Tok Teh kat sini.. Tok Teh sangat lemah. Time kitorg datang, beliau mengantuk sb malam tak bole tidur.. Sedih je sebab Tok Teh mintak maaf kat semua orang.. wuwuuu aku memang nak menangis dah. Airmata pun dah bertakung.. wuwuu.. AFIQ tak sempat jumpe Tok Teh sebab beliau dah tertido. 

Keluar IJN takde arah tuju. Tanya AFIQ nak pegi mane, die pulak tanya aku nak pegi mane..haha! Last-last kitorg decide nak tengok wayang kat Alamanda, Putrajaya!! mengimbau kenangan wa cakap luu..dolu-dolu selalu lepak Alamanda padahal bukan ade ape sgt pun kat sane..kali ni 1st time pegi Alamanda as married couple..weewiit ;)
dah takde idea agaknya?

Fire with Fire
On the next day, kami bertiga pegi Jalan TAR sb aku nak cari baju kurung kaler Pink! vavavava..wedding cousin aku bulan 3 nanti bertemakan pink kaler. And aku sangat bermasalah utk attend any occasion yg bertemakan pink sb aku takde baju kaler pink!! Last year pegi Birthday Party Damia pun aku kene beli baju baru. Masalah besar la sangat..heh.

Dataran Merdeka under renovation
3 of us ;)
Hahaha..inilah die kain kaler pink yg mendapat vote majoriti. Belasah je asal ade kaler pink. Isnin pulak cari tudung kat pasar malam. Balik umah and try, haa matching la jugak. Done. Fuuhh selamat la wedding awal bulan 2 nanti kaler putih. Boleh cilok baju Kek Na or baju MAMA atau pakai je Baju Tunang! *Recycle selagi boleh*
moga menjadi baju pink yg cantik

No comments: