Followers

09 November 2010

:enough:

hati saya memang keras macam batu. yes i admit it.. but I don't care because I am a risk taker.
saya bukan racist jauh sekali nak membenci kafir laknatullah tapi memikirkan keadaan yang makin menyesakkan dada & kepala, langkah terbaik ialah keluar dari masalah tersebut. saya bukan lari dari masalah. saya hanya memberi peluang kepada diri sendiri untuk lebih menikmati kehidupan. prinsip saya sangat mudah.. rezeki ALLAH sangat luas dan kite hanya perlu mencari dan teruskan mencari sehingga ALLAH menemukan kite dengan rezeki tersebut..

kepada beliau yg sangat busuk hatinya dan terlalu mengejar keduniaan, teruskanlah bersikap begitu.. saya mengucapkan terima kasih di atas segala tunjuk ajar walaupun sebenarnye xdela banyak sgt pun.. tp saya yang telah diajar dengan penuh adab susila ini akan tetap memberi khidmat selama sebulan notis walaupun kemungkinan kehidupan siang saya seperti berada di dalam neraka dan beliau juga akan merejam saya dengan segala senjata yang beliau ada demi memuaskan nafsu beliau. yang penting, selepas 3 December 2010, saya bebas dari cengkaman beliau.. 

org da request mcm ni pun beliau still buat bodo..aku x sanggup jd bodo mcm beliau

Ya Allah, permudahkanlah segala langkahku dan lindungilah diriku dari mereka yang berhati jahat..amin..

No comments: