Followers

20 November 2010

!hahaha!

kat atas ade 2 org tp kat level ni saya sorang..memang sedang membazir masa dengan jayanya..hahaa..big BoSS pula outstation, lagi laaa syiookkk..

ari ni sy nak cite kisah kelakar yg tjadi within this week..hahahahaha kelakar sbb org yg buat sy ni dah xde idea nak kenakan sy kot?kuikui~ ok2 it begins when I tender my resignation..mula-mula lady BoSS ni buat bodoh je mcm xde effect langsung la bile sy tender..suddenly ptg tu jugak, one of my colleague start calling candidates for interview!! hahahaha BIGBIGBIG laugh for u!
 hahahahaha..kasihan.

tu la..before ni sume benda u push I kan..sampai 4 event I kena handle sorang n thank God it went well after all but sorry lady BoSS, my patience has limits..U ingat U boleh gunakan I ke?kate money is not a problem tp kedekut nak amik project exec..huh! start on Friday after event, bile lady BoSS instruct I, die xkan pandang muka I..do I care??punyela busuk hati xnak bg I relax after event abis, die suwo analyze feedback form in half an hour?! sorry lady, I bukan bodo mcm U.. for 2nd part I buat sampai lunch time, the 1st part I bagi kat die tepat jam 6..hahahaha! then she wants me to update the database..400 pages of International Importers & Malaysian Exporters..

On Thursday, I kene pegi bank sb die nak bankers cheque..dgn rela hati I pegi jalan kaki even panas asalkan dapt keluar dari office..I sempat tgok tv dlm bank tu n beli roti..kuikui..then die suruh I amik kan draft paper, feed the fish (wth!) and nak involve kan I dgn upcoming projects.. Friday ----> Tuesday: diorag kat Beijing..lapang sket kepala ;p


p/s: ape lagi la trick lady BoSS ni.. I can't wait!

No comments: