Followers

21 February 2011

hati kene kental

Dear AFIQ,

The truth is I'm missing you really hard!! Saya bukan tak nak cakap dgn awak.. sy nak sangat borak-borak dengan awak, ketawa-ketawa, cite macam-macam tapi saya rindu sangat nak tengok muka awak depan-depan.. kite keluar jalan-jalan sambil makan aiskrim tp aiskrim awk selalu habis dulu sb sy kan asyik bercakap je..hihi..

Saya buat mcm tu sebab sy tengah lawan perasaan saya.. Saya tak nak awk sedih dengar sy nangis sebab awk selalu suruh sy kuat..kan? tapi kan, sekarang ni pun da nangis dah..huhu.. ntah bile la baru dapat jumpe, sy punye schedule pun asyik penuh memanjang.. takpe, sy tahu awak busy.. sy pun takmo kacau awk.. esok kalu awk bace ni then awk call sy, sy akan buat biase je mcm entry ni never exist. hehehe memang kuat betul la sy ni..

Entry pasal engagement kite tu sy da post out.. berkurun jugaklah dok kat draft.. OK, awk jaga diri, jgn lupe makan nasi!! *tapi ingat, sy nak tengok 127 hours no matter what.. hurmmm sy yakin sy akan pegi tengok sorang-sorang or dgn member Baselish*



LotsOfLove,
Bahirah si pipi tembam

No comments: