Followers

22 September 2011

gloomy Thursday



Bosan giler arini.. gloomy morning berterusan sampai petang.. So I nak layan lagu..dah bape hari asyik ulang lagu "CINTA TERHALANG" - Bob AF2. Serious best sedap gilerr lagu ni even takde kene mengene dgn aku pun.. tapi die punye semangat tu mcm meresap dlm hati sampai nak nangis ;p



Then lagu ni pulak.. even cite die tak masuk Malaysia sb sensitivity issue tp lagu ni mmg buat aku bersemangat! kakak aku dulu print lirik n letak atas dining table.. before aku gi skolah, aku mesti baca..waaahh kheelaas!!

WHEN YOU BELIEVE - Whitney Houston & Mariah Carey


Superb kan voice diorang..Whitney superb, Mariah amazing.. No wonder la lagu diorang hit sepanjang zaman (read: evergreen). Lagu ni tahun 1998 kalau tak silap..


eh, lagu ni bukan utk wedding songs la..

No comments: