Followers

20 September 2011

wedding kak Wani Penang

Lepas solemnization Lisa, kitorg singgah dinner kat Restoran Nasi Ayam Tat * Anez, correct me if I'm wrong 

Punyela seronok berborak sampai jam da pukul 11.30pm.hahaha! banyak giler nak catch up and share..lagipun my BFF ade another 2 month before she change her status..sob..sob..

Kat umah, borak dgn MAMA. end up tido kol 2am..

Misi hadir kenduri kahwin Nurul Hazwani bin Othman bermula sekitar 7.30am! Stop kat RnR Rawang for breakfast.. Aku bwak sekejap pastu ngantuk giler so tukar tempat dgn MAMA.. sedar2 je dah masuk Penang..hahaha! panas giler okeh..





congrats kak wani!

Ramai yang tanya kenapa parents aku sangat-sangat berusaha utk attend wedding saudara mara even jauh serata Malaysia? Mata AYAH aku dah tak terang, MAMA pun sama tapi still nak attend wedding sana sini..

Sbb parents aku sangat menghargai ikatan silaturrahim yg wujud. Parents aku tak nak satu hari nnt kitorg berselisih berlaga bahu tapi tak kenal antara satu sama lain..

Dah banyak kali aku tgok expression muka tuan umah yg terharu bile tgok kitorg dtg kenduri kahwin anak mereka. Ada yg terkejut sampai nak terjun tangga, ada yg menjerit, ada yg terharu smpai tak bole bcakap tapi yg paling best mestilah dpt layanan VIP..huhu

Aku dah banyak kali jadi driver tak bertauliah and seriously aku rase job ni dah sebati dgn aku. Aku tak tau mcm mane nak tinggalkan 'keje' ni bile aku dah bernikah nanti..

5 comments:

Super Ummi said...

betul2.. setuju sangat. ayah kita pun akan try jugak attend semua wedding sedara even yang jauh pun.. sebab masatu je time boleh jumpa ume sedara2.. tapi abah pun tak boleh drive jauh2 lagi.. memang kene harap kat adi beradik je.. dulu masa kita belum kerja, kita je lah yang jadi driver tak bertauliah, tapi sekarang bila dah kerja jauh, dah tak dapat nak teman abah lagi.. huhu

FarizAtie said...

btol!!!!.pak ngah atie slalo nasihat kalo ade majlis org jmpt walau sehari smpi 20 kena dtg,,,huhu..kalo xde duit tuh x pelah kan..x kan smpi nak g sabah sarawak ryte..:)

hye salam b2b dr atie..jom exchange link
http://miszatie.blogspot.com/2011/09/need-all-of-u-b2b.html

Dalina said...

kte x penah ikut g penang n x kenal pon fmly penang..
sbelum nikah, latih lah apprentice anda!

Unknown said...

betul2 ! ayah dan mama nora pun sanggup pergi jauh2 kerana silaturahim tu tp kawan2 skrg hurm... btw kotak purple tu nora suka lah hehehe :)

bahIRAh said...

hana: yup mmg parents kite bagus kan?hihi..skrg ni mmg ira spent time dgn family je..ye la pas nikah dah ade tanggungjawab lain pulak..

zatie: hye zatie..nice meeting u here!

kek na: erkk kesian awk..haha ade lesen pun serupa gantung dlm frame ;p

nora: ntahla nora..zaman skrg sume berkira..hihi..kitorg dpt banyak box purple tu :)