Followers

10 May 2012

Lumba lari ke?

Tak sangka.. ramai jugak yg bersetuju dgn statement aku ni.
Kirenye aku mempersiapkan mental & fizikal jugaklah.. sebab after kahwin, mesti org akan tanya bile nak dpt baby.. Aku memang suka baby tapi utk ada anak sendiri, tunggu lah aku dapat duduk serumah dgn suami.. Tapi manusia merancang, Allah menentukan. Kalau belum duduk serumah dgn suami dah 'lekat', tanpa berlengah, aku akan terus pindah stay dgn die.. heheheh... Aku tak pernah pressure nak anak cepat-cepat sb adik beradik aku semua dah bagi cucu kat parents. Lengkap lelaki & perempuan. Now Kek Na tgah try nak conceive.  Tak best la nak pregnant sama dgn die..hahah.. Dahla die berpantang kat Labuan.. Takkan nak cut into 2 kot MAMA kami..So aku kene bagi laluan kat die dulu..

3 comments:

SarahSyafiq said...

betul2.
tapi perasan kan.sekarang ni, kalau bujang sibuk orang tny bila nak kahwin. bila dah kahwin orang tny bila nak dapat baby. bila dah dapat baby orang tny lagi. bila yang seterusnya?haha

Dalina said...

yennadeyyyy sape kate nk pantang kat labuanggg, i nk branak kat prinskowtt, glemer sket surat branak anak aii ;p
pantang kat kampung la bes mak minah boleh urut, sedapppp

bahIRAh said...

pandai sarah..hihi welcome to my blog!

kek na: ishhh lorat betul die ni.. sayang sgt dgn nek minah..ahahah