Followers

28 February 2010

farewell SPVEA VCC


I am no longer working at SPVEA, VCC.. 25th feb 2010 is my last day. I've been working here since the past 10 months.. too much memories with them.. I am truly sad but I managed not to cry..kami mesti akan jumpe lg..yahoo!!

blackforest cheesecake, recommended for cheesecake lovers!

I wil never forget u guys!

sedap giler ayam+rojak+desert...(jadik baby pakai napkin)

sesi nak prank org tp x berani sb engineer tgah busy..huhu

kesudahan yg comot..hehehe!!

thanks korang! keep in touch ok..mcm biase, kat facebook ar..kalu nak beli kain kat kak fieyka jgn lupe bitau..huhu.kite windu nak mkan rojak kak haida pasni..no more makan2 on Friday ujung bulan..dgar farah ketawa kat canteen.heheh :p

I HATE GOODBYES
...whuaaaa!!!! 1 Mac akan jadi hari pelik..

6 comments:

Haidasafera said...

huhuhuhu...wwaaaaahhhhhhh!!!!!
bahirah!!!!
ala, kalau dah teringin sgt mkn rojak, nanti roger2 la..blh ber'picnic kat padang dpn muzium shah alam tu...ajak member ramai..

Miza Maarof said...

keje katne skrg bahira?
syoknyer dengar org dpt keje baru ni.. bila la turn kak miza gaknye.. huhu

bahirahyj said...

kak haida: ye tak ye..bole dipertimbangkan plan tu..x sabar nk mkan byak cm aritu..hohoho..ayam sedap gilerrr!

kak miza: ala dekat umah kakak je..kuikui..xpe rezeki ade kat mane2 pun..

noriko said...

suke pki tudung sy

Miza Maarof said...

oh kat wangsa maju ke? okla tu...

PooH said...

heippp!!!!!!! gelak farah???? hahahhaa...... ;-P