Followers

06 December 2011

Mumbling

My main concern is D00RGIFTs............. 

Kepala dah start pening sikit-sikit sbb nak settlekan benda ni awal-awal.. hehe.. Aku memang tak nak last minute baru tergopoh-gapah ke sana ke sini, end up hasilnya menyakitkan hati.. That day pegi la survey kat potential vendor tp masalah ialah transport.. Price dah ok tp benda tu perlukan kenderaan ber'storage' besar.. wohoho..

Kitorg went to another place mana tahu ade jumpe something yg ringan dan tak menyusahkan banyak pihak.. Tangan hulur deposit tp  hati rase berat and tak best. Sepatutnya bila dah bg depo, hati akan rase tenang sbb kite tahu benda tu memg dah confirm tp ntah la, aku tak dpt perasaan cmtu.. End up, aku call MAMA, borak pangpungpangpung and decide utk proceed dgn benda yg berat..lalalala~ Rasenye on February dah bole start packing..tiktoktiktok...masa tolong gerak perlahan sikit..

Saje try design my own version of invitation card..HAHAH rase kelakar sangat sbb terlalu formal..nnt la baru share sbb takde map lagi. Wedding cards should be ready by March/ April.. In between kena jumpe OP and fitting baju  sanding/ resepsi, confirmkan pelamin, accessories and flow majlis. Hantaran jgn dilupakan..muahah.. tp time YES ni, nak rembat brg AFIQ dulu.. brg aku simple, next year sempat lagi nak cari. setakat handbag, skincare n camera.. AFIQ kate tak payah beli 2 kasut tp aku nak jugak.. lepas kahwin, Hari Raya Aidilfitri so kasut bole recycle..oohhlalala~

Kepada Siapa Aku Berharap?

“Cukuplah Allah bagiku, tidak ada Tuhan selain dariNya. Hanya kepadaNya aku bertawakkal.” (Surah At-Taubah:129)

2 comments:

dhiera zainudin said...

bila hati macam tak tenang tu memang tanda nak jugak apa yg di impikan~

bahIRAh said...

true indeed!