Followers

15 November 2011

baju MoH-done

Yeeeaayy!! Baju pengapit telah dibeli. My MoH will be wearing coklat at my side and green songket at BP, Johor..

 Baju MoH  ^done^


kepada Annis my MoH, bila anda free? Sy mahu menyerahkan kain ini kepada anda.. 

I takde proper checklist sbb lom fully concentrate on preparation so mane-mane yg terlintas I akan update/ beli. I think its better that way sbb kalu ade checklist nnt I tak tau nak start dari mane sb I akan nampak semua benda adalah penting.. Mind u, my wedding is strictly depends on my pocket. Any other things yg I tahu tak penting like bed sheet, curtains, DJ/ emcee and ntah hape2 lagi, I wouldn't spent my money on it. Goshh please, apa guna ramai adik beradik and saudara mara kalau tak boleh recycle je brg diorang..am I right?

2 comments:

dhiera zainudin said...

recycle memang jimat!

bahIRAh said...

good girl dhiera :)