Followers

16 November 2011

Syella Kamaruddin - RM15Juta

Sekarang heboh dalam blog gosip pasal wedding artis Syella Kamaruddin - RM 15 Juta (syaitan tepuk tangan!)

I terasa nak mengulas sesuatu sbb I memg menyampah gile dgn ayat 'berkahwin adalah sekali seumur hidup jadi mari kita kosongkan akaun bank!'

Ok fine, ko kahwin dgn VVIP mane ntah and dapat keta Audi R8 tapi aku kesian sangat sbb ko bersanding sorang-sorang.. sigh.. sadis kan hidup mcm ni? duit banyak tp pengantin lelaki menyorok tak keluar rumah.. pity her.. apa makna kahwin sekali seumur hidup kalau takde suami sebelah ko sepanjang majlis. errr betul ke die kahwin?mcm berangan je.HAHAH!
Syella turut berkata bahawa dia tidak kisah apa tanggapan orang ramai mengenai pembaziran kerana baginya perkahwinan adalah sekali dalam seumur hidup.

“Saya tak rasa perbelanjaan ini membazir kerana saya berpendapat perkahwinan hanya sekali seumur hidup. Saya tidak kisah apa orang hendak kata, yang penting semua perbelanjaan itu saya dan suami keluarkan sendiri. Bukan tajaan mana-mana pihak, saya membelanjakan kira-kira RM800 ribu manakala selebihnya daripada suami saya.”


Bile akal letak kat lutut, ayat defensive mcm ni la yg akan keluar kat paper.. Yakin ke ni jodoh ko yg 1st dan stay sampai heaven? Bile permulaan dah menunjuk, besar kemungkinan pertengahan jalan akan jatuh terduduk. Aku bukan nak doakan yg tak baik tapi tolonglah luangkan masa berfikir dan muhasabah diri.. Banyak lagi benda lain ko boleh buat dgn duit banyak tu..

7 comments:

dhiera zainudin said...

kesian husband dia~

Suria said...

pelik kn dia ni.. sanding sorg², dh tu heboh hantaran mewah bagai camtu..
ish, terlalu MEMBAZIR..
dgr kate hb dia tu dh tua, wallahualam.. ya allah, ini mmg akal kt lutut..

M.I.H said...

"kemungkinan pertengahan jalan akan jatuh terduduk"

like this statement..

:)

bahIRAh said...

dhiera: kesian kat both of them..

suria: what to say..moga perkahwinan mereka diberkati..

iqbal: dunia bal..dunia.. wey mane phone no.?

LisaLisut said...

im doubt everything about her wedding.hihih wallahualam

bahIRAh said...

wallahualam lisa..

MasamManis said...

kenduri rasullullah yg paling mewah adalah santapan kurma yg digoreng.sila betulkn jika silap....

cukuplah sekadar berkahwin dgn berlandaskan syarak dan elakkan dari membazir (amalan syaitan)...