Followers

11 November 2011

hantaranAFIQ - Jam tangan

Today 11-11-11

Ramai la post kat FB pasal date ni including aku.. reason aku? SSAAAJEEEE...

Aku senyum bangga sbb aku dah beli ONE of hantaran for AFIQ. yahooo0!!

JAM TANGAN  ^done^

Ala.. awk mesti dah bole agak kan? Memang saya ade niat nak beli same-same dgn awk tp since awk dah berkenan, sy terus grab..lalalalala..

Plan weekend ni utk terjah Emas Sri Pinang kat KL Festival City, Danau Kota, Setapak dibatalkan.. AFIQ kate simpan dulu.. kalau tgok market skrg, tak rugi nak trade in.huhu.. senyum

20 Nov 2011 ade meeting family regarding my wedding at Kakak's crib.. Nak sponsor ape ea? Before tu kena update Buku Kahwin dulu.. nnt ade presentation budget and etc.. Ok bye, nak senyum lagi =))

7 comments:

dhiera zainudin said...

hari ni hati bunga la tu kan? he. lega sebab satu dah settle kn?

Dalina said...

jumpa x my buku kawen?
present elok2, print kasik sorg 1 copy. don forget to sent for me too!
nak tgk b4 meeting,nk komen dulu (so that u can bring my comment in the meeting)
thx

Dalina said...

trade in bln 5 thn dpn pon x rugi derrr. untung lagi adaaa

skrg ms utk mbeli, bkn mjual

bahIRAh said...

dhiera: yup rase best sgt! nnt nak beli kain for pengapit pulak

kek na: tak cari pun buku awk tu..hahahha..hishh dok sane diam2..

Dalina said...

boleh diam tp x dapat duit nt,nk cari sapa...lalala

bahIRAh said...

nak sponsor bape ribu?

Dalina said...

sponsor kewww. tny mama