Followers

05 August 2011

nak berbuka dgn AFIQ tapi..

Saya rindu AFIQ. Saya jeles tgok org lain boleh berbuka dgn tunang or boyfriend masing-masing..whuaa nak nangis lah.. semalam n hari ni kena berbuka sorang-sorang..

AFIQ janji akan cari masa utk berbuka dgn saya..yaho00! mintak-mintak la takde aral melintang tgah jalan. Owh sekarang ni seksa tau sebab everytime nak end our conversation, saya tak cakap 'I LOVE U'..hihihi sebabnye saje nak dera AFIQ. tapi diri sendiri pun sakit jugak. hahah dush! dush! Utk cover keadaan, saya hanya cakap 'I MISS U'..hehee

AFIQ suruh pilih nak makan apa..adoi ini lah yg paling lemah semangat. Selera saya n dia totally berbeza! Mcm mane nih? tetiba mengidam coconut shake..huu..

http://hazminhamudin.com/2011/07/coconut-shake-klebang-melaka/

Eh hello.. jgn nak cakap saya ni tak nak berbuka dgn family ok. Saya akan balik Merlimau pada 26 August. Korang kire la berape hari saya dpt berbuka dgn family. I just need 1 day utk berbuka dgn AFIQ.

Bye.. nak pegi pasar ramadhan cari kuih yg ala kadar rasanya -__-'

2 comments:

Unknown said...

nak buka juga dengan encik tunang tapi apakan daya.sobsob.we're in the same boat ira!!belum berpeluang berbuka dgn pasangan memasing.sobs.jom emo same2 (-_-'')

bahIRAh said...

bace komen zimie je rase nak nangis lagi..hehee..ade geng.yahuu!