Followers

19 October 2011

heartless

Dah lame tak menangis kuat-kuat so malam tadi tengok cite Hindustan..hehehe.. Movie Hum Saath Saath Hain (pinjam CD Eton).. whuaaa nangis banjir woo.. Bagus betul tengok cerita yg bole buat aku mengalir air mata.. Credit to the director and scriptwriter!
=========================================

This morning, time nak melangkah masuk pintu office, received a phone call.. Bile letak, aku terus jadi blur. Pegi pantry buat air pun mcm tak sedar bile masa air panas masuk dlm mug.. Semua yg aku telan tasteless.. Aku tak lapar tapi aku beli nasi. End up masuk dustbin. Membazir.

Tell them I was happy  
And my heart is broken 
All my scars are open  
Tell them what I hoped would be impossible....

Aku malas nak pointing fingers. Aku tak nak jadi gila.

4 comments:

Cik Zimie said...

kenapakah dear?anything bad happen?

jangan sedih2.mari berlibur!!

bahIRAh said...

heartless. tak bole fikir perkataan lain..

Mizz Ryn said...

tp kan .. bab cite hindustan tu mmg ryn sker .. ryn pun sker cite tu .. sgt best kan .. tgk byk kali pun x buhsan ...

bahIRAh said...

tp hindustan skrg dah tak best..ira suka zaman karisma kapoor, anil kapoor, saif ali khan, salman khan