Followers

03 October 2011

Wedding kak Zarina (Shah Alam)

Me n AFIQ attended a wedding at Felda Keratong 7, Pahang! It was a road trip! never done that before so mestilah over excited. Dalam hati cuak jugak sbb tak pernah pegi wedding jauh mcm ni sekali.. yg kitorg tau pegi Segamat then arah ke Kuantan. GPS ade tp tak guna pun.. terer kan kitorg?hahaha. AFIQ drive all the way sbb aku tak cukup tido. tp sempat jugak la teman die half way..

Agak berpusing jugak la kitorg bile da masuk dlm Felda Keratong 7. berhenti tanya mekanik kat tepi jalan baru la jumpe rumahnye.. kalau tak tnye mmg confirm tak jumpe sbb takde wedding banner or signboard n rumah tu ke dalam sikit.. kitorg sampai dlm kol 2 and kenduri mcm dah habis..hehe..



Kak Ina adalah roomate time aku menyewa kat Shah Alam few years back. katil kitorg double decker, die bawah n aku atas. kak Ina jenis tido awal sbb die masuk keje kol 7.30am! tp ade sekali tu kitorg bole bborak sakan smpai kol 2-3 pagi..seronok! Akad nikah dah buat 17Sept lepas kat Klang. Time aku smpai umah die, pengantin takde! waa dlm hati dah rase terkilan tp  Allah Maha Mendengar.. Kak Ina tetibe balik dari homestay for rombongan lelaki so dpt la jumpe n borak-borak sekejap. Paling best bile dpt byak goodie bags! hehuu~


Sempat beli ice blended made in Felda Keratong 7! RM 1.50 only..haha pengsan!


Journey balik pun AFIQ drive.. Mata aku ade t'nampak 1 kedai barang kahwin so aku request nak pegi tengok.. kami pun terbeli beg kain kaler hitam putih utk letak glass for main table.. Alhamdulillah..

No comments: