Followers

13 June 2011

mimpi pelik yg sama

Hatiku..Hatimu..
Menjadi satu CINTA
ku rasa hadirmu
Menyempurnakan aku...
~sedang jatuh cinta dgn lagu ni..bole feeling smpai menitis air mata..haha~


Good morning everyone! lupe nak publish..hihi..

Ade cerita nak diberitahu kat sini. aku x tau nk letak under category ape tapi bagi aku weird sket. Dah 2x aku mimpi bnda ni..bukan jalan cerita tp ending yg sama..Korang faham x? Ok2 jom aku cite kisahnya. First jadi mase aku dlm bus..aku tertido sb penat sgt..aku mimpi tgok org main bola n aku tengah dukung baby. Baby tu nak panjat pagar then aku tolong die. Skali baby tu lepaskan tangan n terjatuh ke belakang..dgn segera aku tadah tangan nak sambut *ting* terbangun dari tidur. Paling tak bole blah, position tangan kiri aku memg mcm nak sambut sesuatu.

Yesterday time otw nak pegi Perak pun aku tertido sb syok tgok Yah tido.hehe..aku x ingat mimpi ape tp bile tkejut, position tangan same mcm ari tu. aku mcm pelik. ape yg aku nk sambut sebenarnye? adakah aku sedang menunggu sesuatu utk jatuh ke dlm tapak tangan??

Kesimpulan awal ialah aku dilarang utk tido secara posisi duduk..heheehee :B

6 comments:

Unknown said...

ade org ckp kalo mmpi budak kecik mksudnye kite ade saka...org ckp jer heheheheh..scary kn heheh

bahIRAh said...

hah!? itu je skali mimpi baby..mimpi yg ke-2 tu xde baby..wuwuuu..

Dalina said...

yep,mimpi baby meaning ada saka or sihir..

bahIRAh said...

adoiii mengarut!

Dalina said...

betul la, ni dlm perubatan islam
-mimpi bayi
-mimpi ular
-mimpi jatuh dr tmpt tgi

bahIRAh said...

bukanla baby sgt pun. maybe sb rindu kat Adam gemok n Abdul Aziz Muammar. now dah takde mimpi pun. mungkin kite x bole tido time duduk.