Followers

08 June 2011

suka hati II

Ehemm ehemm..malam tadi kan, AFIQ bagi lagu ni kat Wall FB. Terus rase nak terbang pegi jmpe die..hahaa berangan dlm tido =__=

Aku tau lagu ni dah lame top tp aku kan lammbat sket bab mcm ni..kihkihkih.. utk memudahkan aku nak berangan time tgah tggu tren, aku pun record music video Zivilia including lyrics.. So sesape yg nampak aku tersengih je (lagi-lagi kalau aku dpt duduk n korang berdiri) harap dapt dimaafkan la yeee..


Jom nyanyi part chorus ;p

Walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku...

kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
pada ketulusan a a ai aishiteru...


perghh layan jiwang time tgh sejuk-sejuk ni..hahaa ;p
 

No comments: