Followers

07 July 2011

coldness

Since hari Isnin aritu aku emosi. bukan sindrom PMS tapi hati aku sgt fragile. Aku tak nangis tapi aku dpt rase ade api dlm hati juga dlm sistem saraf. Bile mendidih, aku akan call AFIQ tapi die kan sentiasa busy so tak dpt la aku nak melepaskan masa tu jugak.huhu.. another option is breath in and out..fuuhh memang rase la..

Mlm td dah rase lega. Rumah takde org sb Kek Na n abg Akem lom balik layan midnite n Ili ade closing so aku dpt melepaskan amarah dengan terang-terangan. Lontaran suara memang loud n clear! aku yakin org sebelah confirm dgr. ok ni part sadis.. AFIQ bole TERTIDO time aku tgah lepas geram. memula mcm nak rase bengang tp sudahnya aku senyum sendiri. Rase bersyukur sgt Allah jumpekan aku dgn die. Aku berbintang Scorpio dan die Aquarius. API lawannya apa kawan-kawan?? AIR <--- jawab ramai-ramai serentak. Aku pun letak tepon n msg die cakap terima kasih sb pinjamkan telinga dgn harapan die akan tersedar dan call balik.. yeaaahaa die sedar dan terus call!! Die mintak maaf sb tertido. takpe awk, sy x kisah. Awk dah tunggu sy balik dari tgok wayang pun dah cukup bermakna..

Aku cuma penat jadik org tgh.. zaman sekarang sume org ade handphone. pick up phone atau tak lain episod. Yg penting telefon dulu. Kalau org tu ade rase tanggungjawab, die akan return call. Tolong jgn tepon or msg aku utk tanye pasal org lain. Tolong lah.. Jgn anggap aku ni speaker bergerak yg tahu aktiviti org lain. Aku ade byk lagi benda nak fikir dan buat.


Siang tadi aku comot sb ngantuk.. skrg tgh belajar amik heavy breakfast walaupun tekak & perut protes.

2 comments:

Unknown said...

sabar k dear..anyway heavy breakfast elok kn heheh..lepas makan trus buang..best hehehe

bahIRAh said...

thanks uya..tp memg terasa hati sgt..adoi.