Followers

25 July 2011

my die-hard fan.

Entry ni ade dlm draft since last week. Dan last week jugak ade topik pasal EX/ bekas kekasih dekat group BBF. So I hold dulu this entry..hehe


"Kenapa awak muncul ketika saya dalam usaha untuk melupakan awak, hati saya ni memang susah untuk melupakan awak.. Oleh itu, janganlah awak muncul lagi dalam hidup saya.. Awak pun sudah berpunya.. Saya doakan semoga hidup awak bahagia . Ok Assalamualaikum.."

ade rase sedih ke? I bace takde perasaan.wakaka~


Sy kenal lelaki ini time sekolah. Dah lame lost contact then one nite tu I mimpi die pakai baju kahwin. Reaction I dalam mimpi tu mcm blur, totally tak percaya! It's like, ape kene la kau masuk mimpi aku ni..haha..last 2 weeks I balik kampung and this guy picked me up at Melaka Sentral. takde borak topic serius langsung in fact I banyak diam dan menjerit sb bunyi enjin kereta die sgt memekakkan telinga!! Bile nak sampai rumah, this guy cakap die ade beli something for me masa die naik Cameron Highlands. I pun teringat I ade main-main mintak die Teh Strawberry tapi tak sangka pulak die belikan. bagus betul ade die-hard fan..ade sesape nak muntah?wahaha.. Rupenye teh strawberry takde so die belikan Grape tea and ade coklat strawberry. Teh boh biase pun dapat together with 2 fridge magnets. wehoo!

I sempat makan 2 ketul coklat je then langsung terlupe pasal benda ni..heheh.. mungkin telah selamat dihabiskan oleh my family kat umah Merlimau.


AFIQ, saya nak tunjuk awk SMS ni tapi tak sempat so this is it.. Sy paste sebijik mcm sy dapat, no edit. The truth is si pengirim SMS bukan kekasih saya dan tak pernah sehari or seminit pun jadi kekasih saya. Ingin sy ulang, beliau adalah die-hard fan. giler perasan wey!

Takde ape yg perlu dirisaukan.. I'm with you~

5 comments:

Unknown said...

hehe kelakar wey.

ala2 secret admire yang tak berapa nak secret.

okla tu.berkasih biar satu.ecece ayat ;p

Farrah_Anuar said...

Irah: samalah..kadang2 kite pon ada mimpi2 orang2 yg xberkenaan. Lagi dekat nak majlis, macam2 mimpi datang. Kadang takut pon ada. Tapi hati kuat kata, zam tu pelengkap hidup farrah. Cam ne yer nak ilangkan orang2 yg xberkenaan datang dalam 'mimpi2' kite tu?

bahIRAh said...

zimie: hahaahaha! eh I memang setia tau ;p

Farrah: itu sume anggap je mainan tido..mcm Ira kan, anything yg related dgn 'org tu' sume Ira buang or bakar..hehe.. Farrah jgn fikir sgt, Farrah fikir future je..

M.I.H said...

bahirah playgirl,aku tau..hahahahaha
kiddin.

:)

bahIRAh said...

heheh berkawan je x lebih pun..